Trip to Langkawi....CANCEL!!

Sepatutnya semalam tarikh berlepas aku satu family termasuk mak, abah n adik aku bercuti ke Langkawi. Tiket dah beli dari tahun lepas lagi.. kira burn la.. cancel atas byk sebab antaranya :

1. Aku n adik baru balik dari Beijing.. duit dah abis..
2. Aku dah cuti lama sbb pi beijing takut nanti tak lepas cuti untuk ke Langkawi..
3. Abang aku nak kawin bulan Jun ni so konon2 nak pakai byk duit nak buat kenduri kawin..

So begitulah sebabnya trip ini di batalkan.. hehehe.. aku pun mcm tak excited sgt nak pi Langkawi ni sbb duit dah byk disalurkan masa pi Beijing ari tu.. so lain kali ek... mohon maaf bebanyak pada abg n ain sbb tak dapat bawak naik kapal tibang (ayat ain).. lain kali ye sayang....

- aReLyNn -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...