Sakit Jiwa..!!!

Fuh itu keluhan yang dapat aku rasakan buat masa ni.. dah la semlm satu hari suntuk dok membooking flight ke Bandung bagai nak giler.. akhirnya petang hari baru berjaya dapat.. seronok teramat sgt.. aku akan ke Bandung semula seperti yang dijanjikan kepada family aku bahawasanya yang aku pegi sebelum ini just riki-riki n ambil tahu tempat2 yg ok utk dilawati.. dan aku telah tunaikan janji dgn membawa 6 lagi penumpang tambahan tolak aku n adik yg dah pegi sebelum ini memandangkan AirAsia tengah open free seat utk travel 3 Jan 2011 hingga 8 May 2011..  bayangkan pegi balik RM50 sorang tanpa bagasi.. eemm.. best-best...

Bukan itu sahaja.. opis mate aku serta family diaorg gak pegi.. ala2 rombongan cik kiah gitu.. tapi ku sangkakan hujan ke petang rupanya panas di tengahari.. sekali ape yg aku book tak confirm dah yg bestnye payment dah success.. so skang ni tgh tunggu dari AirAsia untuk cek balik n reconfirm balik kiteorg punya status booking.. hope dapat la seperti yang dirancang.. kalau tak dapat kenelah pulangkan balik duit kiteorg..sakit jiwa betul la.. sabar ajela...

- aReLyNn -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...