Hilang seketika..

Dalam belog liza, dia sebok hilang membrum spectra dia.. dalam belog aku ni plak nak citer pasal aku akan hilang untuk 4 hari.. hahaha bukan ape mulai esok aku dah cuti balik kg.. abg aku nak kawin.. event hari jumaat sampai le ke hari ahad.. tambah plak tgh sebok2 mana ade masa nak hapdet belog.. hehhe... orang yg paling seronok anak dara tu ler.. bila kene marah ngan ayah or ibu dia akan nangis sambil sebut 'neneeekkkk... atookkkkk... busuuuu" pastu aku tolong tambah 'apeekkk tiillaammm tiillaammm" terus dia senyap.. hahahhaa... mana taknye nenek n atok layan 1st class punya.. tu yg menjadi-jadi perangai kalau dok kg lelama.. hehhehe

Si Lorat ibu & ayah

Insyaallah balik dari kg nanti aku upload sekali gambo abg aku kawin ok.. tata titi tutu...

- aReLyNn -

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...