Wish List En Abg...

Akhirnya tercapai gak wish list en abg yang 2 item nih iaitu :

1) Sony SD 80GB Hard Disk Drive Camcorder

Memang sebok bebenar nak tukar dia punya videocam yang lama kepada yang baru.. tiap kali pergi kedai senq atau seng heng asyik dok tgk barang tu aje.. pastu dok explain kat aku..hehehe sampai dah nak cair taik telinga ni.. at last aku setuju aje la memandangkan dia pun macam dah takde mood nak ambik video lately nih.. berangan nak yang HD tapi mahal sungguh...walaupun tak dapat HD pun takpelah janji tukar dari tape ke hardisk terus.. jimat masa sket dari nak convert bagai.. yelah dulu handycam yg ada internal hardisk mahal gile.. la ni murah plak.. nampak gaya leh la rakam memori di Aidilfitri nih.. hehhee


2) Freezer

Memandangkan En abg nih suka bebenar makanan express ala-ala western asyik dok pujuk aku beli freezer.. apa taknya dalam fridge aku dah penuh dgn tupperware ikan, ayam, sotong, udang.. bla bla bla.. bila nak masuk benda2 lain dah tak muat.. hahhaha.. so aku pun setuju ajelah.. dah dia nak buat potongan bulanan untuk 2 item tu aku follow ajela.. hahahha.. lepas ni boleh la sumbat segala macam frozen food.. bil letrik pun meningkat ler.. hehehe..


- aReLyNn -

2 comments:

  1. kak, deep freezer yg mcm ni berapa rm?

    ReplyDelete
  2. akak beli brand faber dalam rm600 lebih.. kalau brand acson mahal sket tapi design dia menarik.. jadilah tu.. bayar bulan2.. buat simpan stock frozen.. hehehhee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...