Cerita Hujung Minggu...

Weekend lepas family aku datang ke rumah.. dari hari Jumaat mak n abah sampai.. tghari plak Amat n Jujue datang.. kitaorg plan nak tgk wayang citer Al - Hijab.. seraaammm then diaorg bermalam di rumah aku..




Esoknya pegi rumah owang kawin.. kat Dewan Kompleks Sukan Kelana Jaya.. majlis kawin anak kepada kawan mak aku merangkap anak kepada makcik yang menjaga aku sewaktu kecik-kecik dulu.. begitu la kot.. tapi aku mana nak ingat pun.. baby masa tu.. so layan kan ajelah...










Sampai rumah sekitar kol 3 lebih n lepak sambil borak-borak.. pastu petang gi pasar malam kat rumah lama aku di Bandar Seri Putra.. bukan main jauh lagi gi pasar malam.. tp serius mmg best pasar malam sini.. tudung murah-murah.. pastu pelbagai makanan dan jalan pun santai sebab gerai kiri dan kanan di sepanjang jalan.. berbanding dengan pasar malam Bandar Baru Bangi tu byk sgt lorongnya.. tak larat nak gi sana sini...


Hari Ahad plak selepas sarapan pagi kitaorg gi Kedai 1 Malaysia di Presint 2 kat KPDNKK.. ok gak kedai ni.. walaupun kecik tapi selesa.. kita kene support product 1 Malaysia nih.. murah sket.. hahahha...








Tengahari kitaorg lunch kat Mr Kabab & Briyani.. abah yang teringin nak makan kat situ.. aku kalau makan kat situ biasa la Poori.. best oooo korang penah makan ke...?? cicah plak dengan dhall pastu dengan air Mango Rani.. fuh mavorlesssssss...

Presint Diplomatik

Poori with Dhall

Rani Manggo Juice





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...