Apa aku dapat...

Maaf di atas kelewatan untuk menghapdate blog nih.. actually saja nak share hadiah yang aku dapat.. hadiah la sangat kan.. dah tetua pun dapat hadiah gak ek.. hehhehe...

Ok bende ni memang aku nak sangat-sangat tapi bila nak beli aje asyik terbantut... at last mak aku gak yang belikan.. katanya untuk hadiah birthday aku... alhamdulillah.. terima kasih mak.. luv u...


Benda alah nih pun aku dah gunakan sebenarnya sebelum birthday aku lagi.. tak sabo punya pasal... apa taknya bila tgk Pn AnaSuzana kita memasak sedap-sedap teringin plak nak mencuba.. dan alhamdulillah dapatlah try 2 jenis dessert nih... Devil's Food Chocolate Cake dan Pavlova... walau bagaimana pun ianya perlu diperbaiki lagi..bak kata orang putih "Practice make perfect".. miahhahaha



Ok hadiah yang ke dua ni plak my bro Amat yang bagi... alhamdulillah tq Amat... actually benda nih dah ade pun cuma saiz aje berbeza.. tapi orang nak bagi terima ajele... tapi bagus gak takdela aku berebut dengan Ain.. hehehhehe


Disamping tu dapat gak fridge magnet nih.. kebetulan dia baru balik dari Universal Studio Singapore.. sampai 3 plak tu ish ish ish... tq..tq

Tq juga kepada kekawan yang wish.. semoga kalian di rahmati Allah...Insyallah...

Nanti aku hapdet story aku lepak BBQ di Afamosa Resort bila dapat gambo dari adik aku yer.. tunggguuu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...