Sampai sudah... yeahhh

Alhamdulillah benda yang aku tunggu-tunggu dah sampai pun.. syukur sangat sebab apa yang di bayangkan sama seperti apa yang dilihat.. cuma terkilan tidak di touch up dan tambah ayat-ayat perangsang.. hahha mesti korang blurr kan ape aku taip nih...

Ni hah hasil photobook yang aku beli kat Groupon tu dah sampai...



Disebabkan RM38 yang di offer kat Groupon aku pun beli la... saje nak menerai... pakej asal RM169 untuk 40 pages...

Then aku download software yang diberi percuma oleh tuan punya company nih...


Dah download maka bermulalah keje-keje aku untuk men design kan photobook nih ikut citarasa aku..


Bila dah siap bolehlah send kat company nih.. jgn lupa masukkan nombor voucher yang dapat masa beli kat Groupon tu... dia pun bagi la purchase order...


Dalam tempoh 14 hari bekerja.. tadaaaaa dah pun sampai... jenuh menunggu...





Memang best la.. rasa macam nak buat lagi.. bila la agaknya company nih nak bagi sale kat Groupon lagi... Kalau korang kaya nak cetak tanpa voucher leh pegi kat website ni VPrintHouse Photobook

1 comment:

  1. An interesting development for subscribers of your blog. proofreading services make your paper shine
    Be sure to take advantage of this opportunity.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...