I'm Flying to... Beijing..

 Malam nih jam 12.20 aku akan terbang ke Beijing.. 8 hari dengan penerbangan MAS selama 6 jam.. eemm harap-harap ok.. paling lama 2 jam lebih tu pun dah boring sakan ni kan pulak 6 jam.. mujurlah flight mlm so dah mmg time tido.. beg dah siap kemas tadi.. balik keje ni last checking kot2 ade bende yang tertinggal.. trip kali ni just jalan-jalan ambil video pemandangan aje.. nak kata shopping tu idak la sbb bawak duit pun just untuk emergency aje.. takat untuk beli buah tangan bole la.. menurut bebudak forumer yang baru balik minggu lepas diaorg kata cuaca kat sana 10 - 18C.. sejuk tu.. kalau bawak baju sejuk biasa tu ok ke dak ek.. eemm harap ok le.. kalau tak tahan gak kene la mencari baju sejuk lain kat sana..

Trip kali ni tak perlu risau sgt sbb semuanya under travel pakej.. actually aku follow company trip adik aku.. depa sume syok arr dapat free + duit poket lg.. tapi ok gak kalau nak pi sendiri tu tah bila la nak sampai.. hehhe takat area indonesia tu leh lepas lagi.. hehehhe... mesti tertanya-tanyakan nape tak bawak abg n ain.. hehhe al maklumlah tiket + pakej dah mahal.. cukup2 utk sorang.. ain plak kecik lagi.. nanti kalau ade rezeki kite pi tempat lain ek...

So oklah.. nanti tunggu aku hapdet kisah aku di sana bila dah selamat balik nanti... jumpa lagi..

- aReLyNn -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...